15 Eylül 2012 Cumartesi

Cebinizdeki paraya göre studio kurulur.

Merhaba arkadaşlar , sizlere hizmette sınır tanımıyorum , 
müzik üzerindeki bilgilerimi sizin için yararlı hale getirmeye çalışıyorum ..
imkanlarınız sınırlı olabilir , kısıtlı olabilir , ama müzik yapmak , 
müzik yaratmak istiyor olabilirsiniz , bu çok normal , 
aynı duyguları yaşıyoruz ... , Hepimiz kendimizi ifade etmek 
için müzik yapmak istiyoruz , Sizlere cebinizdeki parayla , i
stediğiniz veya orta yollu yani anlaşıp birşeyler kararlaştırıp 
stüdio kuruyorum , siz cebinizdeki parayı söylüyorsunuz , 
istediklerinizi olabilecek birşeyse ben ayarlıyorum , 
eğer olabilecek birşey değilse olacak birşeyler öneriyorum 
sizlere anlaşırsak alışverişimizi yapıp 
keyfimize bakıyoruz lütfen iletişime geçin..

İletişim : TIKLA

( eğer engeliniz varsa dürterseniz sizi eklerim ve konuşuruz. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder