17 Eylül 2012 Pazartesi

Studio'nuz için yalıtım

1 adet paneli 30x30 boyunda 5,7cm kalınlığında resim 4 panelden meydana gelmiştir ;






25TL'ye , elinize 1 adet 30x30 5,7cm ebatlarında yalıtım süngeri geçmiş oluyor
Kargoya hiç karışmam çünkü kargo biraz tuzlu gelebilir bende başka bir yerden sipariş verdiğim için nasıl bir pakette geleceğini bilmiyorum , yani boydan dolayı kargo biraz fazla tutabilir, ( bu yüzden ilk önce parayı talep ediyorum , burayı okuyup almaktan vazgeçmeyin sonuna kadar okuyun ).



1 adet panel 60x60 boyunda 5,7cm kalınlığındadır.






Ürünün alış fiyatı 65TL olup elinize 1 adet 60x60 5,7cm ebatlarında yalıtım süngeri geçmiş olur , Kargo yine alıcıya aittir.


En çok tavsiye ettiğim yalıtım bu ama daha tuzludur ;

1 adet panel 60x60 7,5 cm ebatlarındadır ;





Ürünün alış fiyatı 135TL olup elinize 1 adet 60x60 , 7,5cm ebatlarında yalıtım süngeri geçmiş olur , kargo yine alıcıya aittir.


Şimdi gelelim ödeme işine , Evet arkadaşlar bende bu ürünleri 
başka yerlerden temin ettiğim için ilk önce ptt ile posta çeki 
hesabıma parayı yatırmanızı talep ediyorum , konuşmaları 
facebook olsun , burdan ö.m olsun konuşmaları kaydederseniz , 
ptt den aldığınız makbuzu saklarsanız , zaten konuşmalarda açık ve net şekilde 
ptt hesabımı söyleyerek para yattığı an , talep ettiğiniz ürünleri vereceğimi 
söylediğim için eğer ürünleri alamazsanız , bilişim suçlarından 
şikayetçi olabilir yetmezse bu kanıtlarla polise gidip şikayetçi olabilirsiniz
 , lütfen bu açıklamalardan sonra güvenmeyen arkadaşlar 
iletişime geçmesin , bunun dışında müsait olduğum zamanlar telefonla 
aradığınız zaman iletişim içinde olabiliriz , geceler dışında 
müsait olduğum vakitlerde facebook dan mümkün olduğunca
 cevap vermeye çalışacağımın sözünü veririm şimdiden hayırlı olsun arkadaşlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder