15 Eylül 2012 Cumartesi

Monster beats by dr.dre sıfır ayarında.




Hoşgeldiniz bugün sizlere ünlü kulaklık 
Monster Beats By Dr.Dre
Tanıtacağım , Ve satacağım :)

Yazımı lütfen sonuna kadar okuyunuz.


Ürünü iki gün önce ki sabah aldım..
Sıfır ayarında ikinci el (sadece bir kaç saat deneme amaçlı kullandım ) , hiç bir çizik dahi yoktur , isterseniz ürünü tanıtayım biraz.
Ürün çok kullanışlıdır , 
jak 2 taraflıdır yani istediğinizde jakı çıkarabilir kablosuz hale getirebilirsiniz 
( ama çalışmaz :) ) , 
Katlanabilir , bu özelliği sayesinde kırılması neredeyse imkansız hale gelir ellerinizle kırmaya çalışmadığınız sürece , 
kulaklık kulağınızda şekil alır ve düz görünümünü korur yani , resimde gördüğünüz b harfi olan yer 3 yuvarlak görüntü içeriyor , en dış katmanı sabit , içindeki yer hareketli olduğu için kolayca görünümü bozulmadan kulağınızın şeklini alıyor..
Kulaklık , inanılmaz derecede kaliteli aldığınıza pişman olmayacaksınız , olursanız iade alırım..
Dışardaki sesleri çok büyük derecede engeller , 
(bunu denedim... Geçen akşam bmw 3.16i'de , arka koltuğa geçtim kulaklığımı taktım radyo fenomen açtım , arkadaşta müzik açtı , belki bilirsiniz bmw arabalarında genellikle ses sistemi arkada olur , ve inanın kulaklıkla dinlediğim müzik okadar kaliteliydi ki arabada yüksek sesle çalan şarkının tarzını bile anlayamadım..)

Müzik alışkanlık haline gelecek , bu kulaklıkla müzik dinlemek sizi bağımlı bile yapacak..
Akşam uyurken , Sabah uyandığınızda , dertlendiğinizde , dünyadan kopmak istediğiniz de .. 
Sadece Hip Hop , R&B müzik türlerinde değil bütün müzik türlerinde inanılmaz kaliteye sahip bu ürün..

Paketi vs. herşeyi duruyor , ürünü 75tl ye satıyorum acil paraya ihtiyacım olduğu için.. , ürün orjinal değildir , bire bir imitasyondur , orjinalini kullanmış biri olarak şukadar söylüyorum ben imitasyon olduğunu söyleyene kadar bu ürünün imitasyon olduğunu anlamayacaktınız :)..

iletişim ; TIKLA


Satılık ürünlerinizi iletişimden reklam verebilirsiniz , 
aradığınız ürünleride iletişimden iletebilirsiniz , lütfen çekinmeyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder